torstai 1. maaliskuuta 2012

Opettelin keilaamaan

Miltä kuulostaisi seuraava: pitkät linja-automatkat edestakaisin, hohtokeilaus ilman jonoja, uimahallikäynti + shoppailuaikaa yhteensä vain 10€? Loistavalta, ainakin jos multa kysytään. Nyt suurin osa teistä pohtii kulmat kurtussa, että miten toi muka voi olla mahdollista. 4H on vastaus (;  4H tosiaan järjesti tuon matkan, ja tottakai sinne piti päästä mukaan! Hohtokeilausta odotin alunperin puolipaniikissa tyyliin "Mitä jos mä en jaksakkaan heittää sitä palloa ku puoleen väliin?" ja jotain muuta yhtä fiksua. Perillä huomasin, että ihan turhaan olin panikoinut! Keilaaminen on tosi kivaa, ja vaikka sen pallon heittäisi hiljaakin, se menee loppuun asti kivan lattian avulla. 

Uimahallissa huomasin, että mä oon jotenkin salaperäisesti oppinut uimaan! Selkää olen osannut uida jo pienestä, mutta kaikki vatsallaan tapahtuva uiminen on ollut jotain aika naurettavaa katottavaa.. En ole yrittänytkään uida enää useampaan vuoteen (uimahallissakaan en ole käynyt piiiitkään aikaan), mutta tuolla kun yritin, niin huomasin että oho, sehän onnistuu! Ja kyllä, myönnän ihan rehellisesti, että olen 15 vuotta..

Shoppailuvaroja mulle ei jäänyt paljoakaan, kun tuhlasin suurimman osan käteisvaroista Saksassa. Sen verran kuitenkin jäi käteen, että ruokailun jälkeen sain ostettua uuden laukun (edellinen on kyllä kiva, mutta ihan liian pieni!) ja - yllätys yllätys - punaisen paidan. Ja Glitteristä kivat hainhampaat (sen sellasen hiusjutun). Sivumennen mainiten Glitter on muuten ainoa suomalainen kauppa (niistä joissa mä oon käynyt), jossa myyjät ihan oikeasti tulevat kysymään, että miten voisi olla avuksi ja että "Jos löytyy jotain kivaa niin kokeilkaa ihmeessä". Monessa asusteliikkeessä myyjät vain katsovat tosi tarkkaan että tunkeeko joku asiakkaista kenties koruja laukkuunsa tai rikkooko joku toinen sen pannan mitä on just kokeilemassa.

Kertokaa muuten (jos tiedätte) muita kivoja kauppoja, joissa on oikeasti ystävälliset myyjät! Musta on kiva shoppailla sellasissa vaikka muissa kauoissa oliskin paremmat valikoimat (;

Mä oon jostain syystä ihastunut kaikkiin mahdollisiin hattuihin. Mitä räikeämpi väri, ja mulle sopimaton malli, sen parempi! Kuvassa mun huopahattulöydöt ja väreihin sopivat auronkolasit (mun ja Mariskan yllä). Mitään noista ei ostettu, mutta oli aivan pakko kokeilla!

2 kommenttia:

  1. sulle sopis oikeasti tollaset värikkäät vaatteet. ja tuo hattu kans sopii sulle, se on ihana ! :D

    VastaaPoista
  2. :D:D
    Mä oon alkanu siirtymään vähän värikkäämpiin vaatteisiin ku pelkkä musta, mut menee kyllä vielä kauan ennen ku uskallan mitään pinkkiä laittaa päälleni :D

    VastaaPoista