tiistai 13. maaliskuuta 2012

This is my room

Sain vihdoin ja viimein aikaiseksi sen kuvapostauksen, jonka lupasin tehdä jo aikoja sitten. anteeksi viivästys!
Näkymä huoneen ovelta.. toi sänky jossa on päiväpeite on mun. Mun huoneessa on muuten paljon kavereilta saatuja juttuja, kuten nyt esimerkiks toi päiväpeitto jonka sain yhdeltä kaverilta kun se ei passannu sen uuteen sisustukseen. Niin ja toi pörrömatto on oikeasti violetti vaikka näyttääkin tällä hetkellä lähinnä joltai ällöttävältä.

Oven takana mulla on pari naulakkoa, joissa säilytän lähinnä mun kahta käsilaukkua + tota hattua. Mä en tiedä mikä toi musta naru on, mutta kun en viitsinyt sitä lattiallakaan säilöä niin ripustin sen naulaan.

Huomatkaa kaverin tekemä unisieppari! Ja tyhjä korurasia.. Se on tyhjä siks että sinne ei mahdu edes murto-osaa mun koruista. :c

Sänkyni päältä löytyvät romut. Ja toi sulonen Angry Bird on Micen tekemä! Poron taas sain samalta ystävältä jolta ton päiväpeitonkin. Suunnitelmissa olis vaihtaa poron kaulahuivi johonkin pinkkiin, niin se sopisi paremmin sisustukseen..

Tää nojatuoli on myös siltä samalta kaverilta jolta sain päiväpeiton ja poronkin :D Kehuin joskus niiden sohvakalustoa, ja viikon päästä siitä mulle soitettiin että haluanko yhden nojatuolin. Olivat saaneet uuden kaluston tilalle. Hyvä juttu mun kannalta.

Kirja/muu romu -hylly Näyttää tosi sotkuiselta, mutta ei voi mitään. Korissa mun huivikokoelma.

Kirjakokoelmani hyväkuntoisimmat kirjat. Loppu kokoelma löytyy veljen huoneesta. Mulla on näköjään aika monta hevoskirjaa.. Oon saanut niitä lahjaksi ja kirppareilta löytyy kans usein just niitä.

Ikkunaseinä + työpöytä. Tolta koneelta mä yleensä ottaen bloggailen. Tarkotuksena olis kehittää tohon ikkunaan jotain. Olisko jotain ideoita?
Tällasta tällä kertaa. Aion muokkailla tuota huonetta vielä jonkin verran, että saisin siitä just oman näköisen. Mun onneks siskoa ei kiinnosta tällaiset jutut tippaakaan, niin mä saan vapaat kädet!

2 kommenttia:

  1. toi angry birds <3

    semmone kappa toho ikkuna yläosaan ? :D se on verho.. mut semmone jännä :D kiiiiiiva huone ;;)

    mä mietin eka et kumpi sun sänky on, ku sanoit et mul on toi mis on päiväpeitto :d katoin eka et kummassakinha on se , mut suurensin kuvaa ni ei sit ollukkaa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D Mäkin tykkään siitä!

      Kappa vois tosiaan olla aika kiva (: Ja sit sinne alle joku semmonen vähän oviverhon tyyppinen (helmistä tai jostain muusta vastaavasta), mutta vaan harvempi, epätasaisempi ja ikkunaan sopiva :D

      Poista