maanantai 27. helmikuuta 2012

Shoppailuinnostus

Jos haluatte shoppailla niin menkää Bremeniin! Itse olin siellä viime viikon maanantaista perjantaihin ja ei voi muuta sanoa kuin että aivan mahtava reissu oli! Kaikki oli Saksassa tosiaankin halvempaa kuin Suomessa (asia, jota en uskonut ennen kuin omin silmin näin). Ja etenkin ruoka-annokset myös paljon isompia. Jotain kivoja kuvia saatte nähdä myöhemmin. Mulla kun hukku kamera vähän väliä ja moni hieno kuva on kavereiden kameroissa.

Mulla ei ollu paljon rahaa mukana, mutta sen verran kyllä että aika monta vaatetta pystyin ostamaan (; Mä oon pukeutunut jo useamman vuoden aika tummiin väreihin, mutta jostain syystä rakastuin tolla matkalla punaseen! Kuten allaolevasta kuvakoosteesta (jossa siis ainoastaan vaatteet ja asusteet jotka ostin, tavaroita en jaksanut vaivautua kuvaamaan) voittekin nähdä, ostokset on aika punaseen painottuvia..

Kuva 1 → Bolero NewYorker 4.95€   T-paita Colloseum 5.99€ (Sama t-paita on myös kuvissa 2 ja 6)
Kuva 2 → Harmaa neule NewYorker 9.95€
Kuva 3 → Koru Colloseum 0.99€   Paita NewYorker 7.95€
Kuva 4 → Paita NewYorker 4.95€ (kyseisessä paidassa reikä, reiättömät oli vajaa 10€)   Housut SMC 17.99€
Kuva 5 → Kengät (en muista kauppaa :s Mutta joku Pink siinä nimessä oli) n. 12€ (hintaakaan en muista ja lappu on hukassa)
Kuva 6 → Huivi Tally Weijl 2.99€
Kuva 7 → Aurinkolasit Bijou Brigitte (tästäkin lappu hukassa, mutta jotain 12-15€ se oli)



  
 Listasta saattaa ehkä käydä ilmi mun uus suosikkikauppa, joka on siis NewYorker. Aivan ihania vaatteita, laaja valikoima ja halpaa!

Muita ihania kauppoja on Trendy (en ostanut sieltä vaatteita, koska en löytänyt sopivia housuja, mutta myyjä oli aivan ihana! Etsi mulle raukalle varmaan puoli tuntia farkkuja ja mä, törkeä kun olen, en edes ostanu mitään), Bijou Brigitte (maailman ihanimmat korut, lisäks vielä halvatkin!) ja sitten karkkikauppa nimeltä Karstadt. Kyseinen kauppa oli ehkä pienen ruokakaupan kokoinen ja täynnä karkkia! Salmiakkiakin löytyi (mun suureks iloks), mikä oli ihan kohtuu harvinaista siellä päin.

PS: Huomasko joku että mun kalleimmat ostokset oli farkut ja aurinkolasit? Luulis että edes joku noista paidoista olis ollu kalliimpi :D

7 kommenttia:

  1. newyorker on kyl kiva kauppa, ite oon käyny siä viimeks kai pari kesää sitte ku olin tallinnassa :---) karstadt... iha niiku olisin kuullu sen nimen meiä saksantunneilla :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D Meillä koko saksanryhmä oli sillai et "Ooooooooh" (;
      Voi olla, se oli sen verran iso kauppa et varmaan siitä joku on jossain jotain puhunutkin ^^

      Poista
  2. Oi joo toi New Yorker on vaan niiin ihana kauppa! <3<3

    http://iiiiddaa.blogspot.com/

    VastaaPoista
  3. Vastaukset
    1. Kiitos! (:
      Kokeilin useampia kymmeniä aurinkolaseja tolla reissulla, kun edelliset ei mitkään hirveän nätit ole.. :D

      Poista
  4. Ihanii vaatteita, ja halpaa!! Ja noi kengät <3
    Joo hei New Yorker on ihana!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! :D Itekkin tykkään niistä (: Ja niissä on sitäpaitsi ihanan pehmonen karvavuori ♥

      Poista