torstai 16. helmikuuta 2012

Matkakuume nousee

Ens viikon maanantaina olis tarkotus lähtea Saksaan..! Apuapapuajännittää ihan liikaa jo nyt :D Ensinnäkin siks että mä - vaikka Suomen sisällä oonkin matkustellut - en oo käynyt ikinä ulkomailla. Tai kävin mä kerran Ruotsin puolella mut se oli lähinnä semmonen "Jes me mentiin rajan yli!" -reissu.

Nyt olis tiedossa ensimmäinen ns. oikea ulkomaanmatka. Mukaan on lähdössä koulusta meidän saksan valinnaisryhmä, eli kavereita mukaan kyllä mahtuu. Alkoi muuten nolottamaan jo valmiiksi  kun en ole ikinä matkustanut lentokoneella, alan kuitenkin siellä sitten panikoimaan ihan kunnolla... Jos matkustatte maanantaina lentokoneessa pienen ja tummatukkaisen panikoijan kanssa niin pieni pyyntö, älkää naurako!

Kuva on täältä.

6 kommenttia:

  1. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  2. Minä myöööös!! Mutta meikä ei oo käyny ees sielä ruohtin puolella, lentokoneista puhumattakaan. Mut keväällä on sit se Viron reissu;)

    VastaaPoista
  3. Oi että, ihana ! (8 Pitäkee kiva reissu. Munki kavereitten saksanryhmä kävi Saksassa nyt tossa joku pari kuukautta sitte ja niillä ainaki oli tosi nastaa, et tuskin teilläkää tylsää tulee, ota kaikki ilo vaa irti ! :D Ja älä ikävöi ketään, se on pahin virhe, mitä voit matkalla tehä, nauti vaa joka hetkestä ja aattele, et kerkee niitä Suomen ihmisiä joskus muullonki ajatella :'D

    VastaaPoista
  4. Toki pidetään! :D
    Mä oon matkustellu Suomen sisällä niin usein jo pienestä et ton ikävöinnin kanssa ei toivon mukaan oo mitään ongelmaa (;

    VastaaPoista
  5. Rakastan Saksaa <3 Varsinki Bremeniä!:))

    VastaaPoista