torstai 2. helmikuuta 2012

Minä kirjojen nimin

Risingshadowin sivuilta löysin tämmösen kivan haasteen tai leikin tai mikskä sitä sitten haluaakin kutsua. Tehtävänä on siis Vastata kysymyksiin kotoa löytyvien kirjojen nimillä. Yllättävän hankalaa, mutt kyllä jo pienestäkin kirjamäärästä saa vastaukset aikaseks (;

Oletko mies vai nainen?
Runotyttö

Kuvaile itseäsi
Sala kavala

Kuinka voit?
Milla ei tahdo nukkua

Kuvaile nykyistä asuinpaikkaasi.
Salamaja

Mihin haluaisit matkustaa?
Kati Pariisissa

Kuvaile parasta ystävääsi.
Puhuvat punapäät

Mikä on lempivärisi?
Kultainen testikirja

Millainen sää on nyt?
Lumitähtien tanssi

Mikä on mielestäsi paras vuorokaudenaika?
Karri ja öiset valot

Jos elämäsi olisi tv-ohjelma, mikä sen nimi olisi?
Staraksi seitsemässä päivässä

Mitä elämä sinulle merkitsee?
Satuja, seikkailuja ja kepposia

Millainen parisuhteesi on?
Valtapeliä

Mitä pelkäät?
Myrkkyä!

Päivän mietelause?
Ihmeellinen suuri maailma

Minkä neuvon haluaisit antaa?
Pikku jääkarhu, vie minut kotiin!

Miten haluaisit kuolla?
Tulen raivo

Mottosi?
Kivaa yhdessä

Ja mä haastan kaikki, jotka tän lukee, tekemään tän! >:D

4 kommenttia:

  1. tää oli ihana ;) teen tän joskus mutt just nytt ei oo se fiilis..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä varotan, et tuut saamaan ihan kunnolla liikuntaa, mikäli teidän talon kirjat on useammassa kuin yhdessä huoneessa! :D

      Poista
  2. moi linda!":) oot voittanut mun arvonnassa joten kannattais nyt lukea mun blogia, jos haluat että palkinto tulee kotiisi! :)

    VastaaPoista