maanantai 9. huhtikuuta 2012

Stuff, love, friends you

Löysin tällaisen m-iisan blogista, ja ajattelin laittaa omaankin blogiini. Jos joku muukin tekee tämän, kertokaa kommenttiboxiin koska musta näitä on kiva lueskella! :D
  
STUFF
- Mitä ajattelit tänään herätessäsi? - Apuapapua kiiiiiiiiiiire!! (vieraat oli jo melkein meillä ja mun piti vielä tehdä tuhat ja sata asiaa)
- Mitä söit viimeksi? - Sienisalaattia ja juustovoileivän
- Millainen olo? - Sellanen et apuakiirekiire (yritän saada eettistä analyysia valmiiksi samalla kun bloggaan..)
- Paljonko kello on? - 20:02
- Mitä näet takanasi? - Oven ja sotkuisen lipastonpäällisen
- Mitä sinulla on päälläsi? - Farkut, musta t-paita ja musta neulepaita (monipuolista ja värikästä kuten huomaatte)
- Mitä teet huomenna? - Pikkupakko raahautua kouluun ja sitten illalla nyrkkeilemään (:

LOVE
- Oletko ihastunut/rakastunut? - En
- Millainen poika/ tyttö vangitsee katseesi? - Persoonallinen, hauska ja mukava
- Rakastatko perhettäsi? - Juu
- Miten osoitat välittämistä? - Riippuu kelle ja mikä tilanne

FRIENDS
- Omistatko parhaan ystävän? - Kolmena kappaleena!
- Voitko luottaa ystäviisi? - Ei ne oo mitään ystäviä joihin ei voi luottaa.
- Mitä teet ystäviesi kanssa? - Kaikkea mahdollista.
- Onko ystävissäsi enemmän tyttöjä vai poikia? - Tyttöjä
- Voiko exän ystävä olla? - Miksei?
- Voivatko ystäväsi luottaa sinuun? - Todellakin.

YOU
- Eilisen kohokohta? - En mä tehnyt eilen mitään kovin erikoista.. Öäö kaveri tais olla meillä vai oliko se toissapäivänä :D Mä oon ihan sekasin.
- Omistatko pitkät ripset? - Semipitkät juu.
- Minkä väriset hiuksesi oikeasti ovat? - Ruskeat
- Haave-ammattisi?- Toimittaja, kääntäjä tai matkaopas vois olla kivoja. Etenkin toi toimittaja (;
- Kuinka pitkä olet? - Alle 150 (*nolostuu*). Mut toivon mukaan meen tosta yli vielä tän vuoden sisällä! :D
- Lempivärisi? - Tykkään melkein kaikista väreistä, mut musta on se jonka sanon yleensä tähän kysymykseen (vaikkei se edes ole väri)


Kuva on täältä. Peeäs en panis pahakseni vaikka kesä jo tulis!

 

9 kommenttia:

  1. Laitan ton mun blogiin:)

    minttu-hiiri.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. minäpäs teen tämän omaan blogiini (:

    http://loserwithme.blogspot.com/

    VastaaPoista
  3. voisin tehdäkki jos jaksais... :D:D

    muute, mun blogissa on tällä hetkellä arvonta käynnissä, joten käyppä kurkkaamassa jos kiinnostaa :)

    thekeytomadness.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. heheee, oon muute sua ainaki 5 senttii pidempi :P

      Poista
    2. Mä huomasinkin sen tossa eilen :D En vaan jaksanut kirjautua sisään googleen niin en kerennyt osallista :D

      Poista
    3. Vähän päälle joo (: Mut onneks (mun onneks) vaan reilut 5cm, useimmat on yli 10cm.. :D

      Poista