tiistai 10. huhtikuuta 2012

Klassikoita ja piirustuksia



Just kun luulin, että oon täysin terve, sainkin huomata olevani jälleen kipeenä. Puuduttavaa istua kotona, mutta onneksi Runotyttö ja piirtäminen tuovat vähän iloa. Olen lukenut tuon Runotytön jo useaan otteeseen, mutta edellisestä kerrasta on niin pitkä aika että tuntuu melkein kun lukisi ensimmäistä kertaa!

Lueskelin jotain harvinasen hyvin piirrettyä (juoni ei ollut kummoinen, mutta piirrokset ihania ♥) nettisarjakuvaa, ja sain inspistä piirtää itsekkin. En sarjakuvaa, koska siihen mulla ei riitä hermoja. Jatkoin paria keskeneräistä piirustusta ja taidan aloitella jotain uuttakin vielä tänään. Saa nähdä mitä siitäkin tulee :D

Leppoisaa koulujen alkua teille muille ja pysykää edes te terveinä!

6 kommenttia:

  1. Hienoja piirrustuksia! :) Ehkä itsekin innostuisin hiukan piirtelemään... ;)

    VastaaPoista
  2. Hei haluaisitko kertoa mulle sen koodin millä saa tuollaisia hommia menemään tuossa näytöllä, hiiren siihen laittaessa ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en valitettavasti muista sitä :c Löysin jostain foorumilta koodin (joka muuten on ihan mielettömän pitkä) ja kopioin sen blogiini. Sen jälkeen mulla on ollut toi hilehomma ton hiiren perässä, mutten - harmi kyllä - osaa neuvoa enempää kuin että koeta etsiä koodi jostain.

      Poista
  3. Kiitos! (:

    Ulkoasut → Avautuu sellanen kiva blogin "pohjapiirros", josta näkyy missä kohti sulla on blogitekstit, missä banneri, missä profiili jne. → Blogitekstit -lootan alareunassa on muokkaa -painike. Klikkaa sitä → Näkyviin tulevasta valikosta etsi 'pikareaktiot', 'toiminnot' tai joku vastaava. Sieltä pitäis löytyä (:

    VastaaPoista