torstai 19. tammikuuta 2012

Väsyttäääää

Kuva on täältä

Onko kellään muulla sama ongelma kuin mulla, eli väsyttää koko ajan ihan hirveästi? Nukkua voi vaikka kuinka paljon ilman, että se vaikuttaa mihinkään. Vai miltä kuulostaa tämä; ensin normaalit yöunet, sitten 4h päiväunet ja sitten taas ihan normaalit yöunet. Uni tuli saman tien kuin pääsi sänkyyn. Mulla ei ole mitään tietoa, mitä tää vois olla, mutta veikkaisin jonkin asteista kaamosväsymystä tai jotain. Tästä ihanasta väsymyksestä johtuen uudet postauksetkin ovat aika harvassa. Ja silloin kuin puolinukuksissa olevilla aivoilla jotain saan aikaiseksi, se on just jotain tällasta lyhyttä ja aika epämielenkiintoista, anteeksi. Toivotaan, että väsymys menee pian ohi mulla (ja kaikilla muillakin, jotka siitä kärsii), ja keksin taas jotain järkevämpää, eikös? (;

6 kommenttia:

  1. Mulle on ainaki jotkut kaverit sanonu kun valitan koko aijan että väsyttää vaik nukun tuplasti mitä yleensä nii ett nukun liikaa.. mutt en tiiä onko se sitten se oikee syy siihen.. :)

    VastaaPoista
  2. Jos sua väsyttää vaan sillon kun oot nukkunu tuplasti, ni sillon se luultavasti on just sitä et oot nukkunu liikaa. Mua väsyttää aina, ihan sama millaset yöunet on ollu, eli en usko et mulla on tota liikanukkumista ^^

    VastaaPoista
  3. okei :< toivottavasti se menee ohi.. onks sull ollu jo pitkää?

    VastaaPoista
  4. Joskus syksyllä alko. Ehkä tää tosiaan on jotain kaamosväsymystä, koska väsymys alko suunnilleen samoihin aikoihin ku iltasin alko olla pimeetä ^^

    VastaaPoista
  5. Ja, nukut liian vähän... niinku meikäkin, ei sillä;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No sitäkin, mutta kyllä mua väsyttää vaikka nukkuisin riittävästikkin D:

      Poista