torstai 12. tammikuuta 2012

Maagiset penaalit

En tiedä, onko kukaan muu huomannut tätä, mutta itellä kyllä pistää silmään ja pahasti. Tarkoitan  nyt jätkien innostusta penaaleihin. Istut luokassa, ja sun vierees on tulossa joku miespuolinen luokkakaveri. Normaalisti voitte olla hyvissäkin väleissä, mutta kun tää ihminen tulee tunnin alussa sun vierees, sanaakaan ei voi sanoa, ennen kuin jätkä on tutkinu sun penaalis. Samaa ainetta voi olla vaikka 5h viikossa, samalla istumajärjestyksellä, mutta silti saat huomata, että sun penaalis sisältö tarkastetaan joka ainoa päivä. Mulla ainakin penaalin sisältö on kohtuu normaali; viivotin, kumi, pari lyijykynää ja kuulakärkikynä. Niin ja joku lintu lyijärin päähän laitettavaksi. Silti noi samat romut jaksaa kiinnostaa päivästä toiseen. Sama kavereiden penaalien kohdalla. Onko tää joku "poikien juttu", vai miks en oo huomannu ainoankaan tytön harrastavan tätä? Ja ylipäätään mua kiinnostais tietää tän penaalien penkomis -homman idea. Kukaan tuskin säilöö rakkauskirjeitään penaalissa tai yrittää salakuljettaa sen avulla pommia kouluun. Ja miksi kukaan ei puhu mitään ennen kuin on sen penaalin tutkinu? :D

Kuva on täältä

7 kommenttia:

  1. ...just tasan viikko edellisestä postauksesta! Uudenvuodenlupausten pitäminen on yllättävän vaikeeta :D

    VastaaPoista
  2. Haha mull on toi sama juttu paitsi ett mun laukkuu pengotaan :D siis kyll ne välil penkoo mun penaaliikin mutt must tuntuu ett poijat on niin kiinostunut kaikesta nii penkoo eka penaalin. ja en sitte tiiä siis miks ne ei puhu ennenku on tutkinu kaiken kai luulee ett löytää jonku lapun miss lukee millä tuulella on ett kannataako puhua tytölle vai no.. :D

    VastaaPoista
  3. Mullakin ne tutkii joskus myös laukun, mut kyllä se penaali vaikuttais olevan ykkönen :D
    Ehkä ne tosiaan ettii sitä mielialalappusta, en mä oikeen muutakaan selitystä tolle keksi.. :D

    VastaaPoista
  4. mä oon taas huomannu ett moni meijän luokalaisista on kiinostunu mun meikki pussista joka on mun laukus ja sen meikeist.. Ku ei ne ymmärä mihi niit kaikkii käytetää.. ne vaa on ett mikä tääon ja mikä tääon.. ja joudun selittää siin samal.. -.-

    VastaaPoista
  5. Mulla ei onneks oo meikkipussia koululaukussa, mut kyllä tyypit jo hiustenhoitosuihketta ihmettelee ihan riittävästi.

    VastaaPoista
  6. Kirjota joku lappu sinne penaaliin tyyliin: Miksi ihmeessä pengot aina penaaliani???!!

    VastaaPoista