sunnuntai 29. tammikuuta 2012

Herkkukuvia ja mahan murinaa

Haluatteko tietää takuuvarman keinon, jolla saatte veden kielelle ja jonka jälkeen on pakko saada jotain hyvää? Juttu on aivan yksinkertainen; selailet vain jotain reseptilehteä, tai sitten esimerkiksi we♥itin herkkukuvia. Itse etsin jotain hyvää reseptiä, ja lueskelin sitten kotoa löytyviä reseptilehtiä. Lukiessani tajusin kaksi asiaa. Ensinnäkin sen, että meillä ei ole tarvikkeita ainoaankaan herkkuun, ja sitten sen, että mun on aivan pakko saada jotain niistä kuvissa näkyvistä herkuista nyt heti!
  Ja koska mä oon tosi ilkeä, mä etsin we♥itistä myös teidän päiden menoks kaikkea ihanaa >:D Siinä sitte yrittäkää pitää herkkulakkonne (jos jollain teistä sellanen on).


 Kuvat 1, 2, 3, 4, 5

3 kommenttia:

  1. mun piti leipoo jotai mutten jaksanu :--D ei tullu vesi kielelle, ku syön jäätelöö ny :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ää ei saa kiusata :c Mun on ihan pakkopakkopakko saada jotain hyvää D: :D
      (tosin vois mennä kattomaan löytyykö kaapista jotain (; )

      Poista
    2. Sais itekkin jtn noista...<3

      Poista