lauantai 17. joulukuuta 2011

Vaatevyöry

Joskus käy niin kivasti, että sukulaisten mukana kylään saapuu kivoja yllätyksiä. Tällä kertaa säkillinen vaatteita mulle! Vaatteiden joukossa oli sekä tädin (jolla on hyvä vaatemaku!) vanhoja, että kaupoista poistuvia tuotteita. Yllättävän hienoja ne oli, ja lähes kaikki sopi mulle sekä kooltaan että ulkonäöltään. Tätä en olis ihan heti uskonut vanhasta vaateläjästä! :D Vaikka mun pitää ilmeisesti opetella käyttämään mekkoja ja hameita, koska siellä oli monta yli-ihanaa mekkoa ♥ Ihan mun näkösiä jos ei oteta lukuun sitä tosiseikkaa et en käytä hameita tai mekkoja kuin pakosta.. Ehkä nyt on oikea aika vaihtaa kantaa (; Teidän lukijoiden iloks voisin tehdä kivan pienen kuvapostauksen niistä myöhemmin tänään tai ehkä huomenna. Tarkkaa aikaa paha mennä sanomaan kun pitäis pakkaillakkin jo (tiistaina muutto, APUA!!).

2 kommenttia:

  1. jos siel on jtn mun kokosta... Mut ulkoasu on iha jees ja piäkin blogi käynnissä!! Omastani en tiiä, kun opistolla hankala päästä nii pitkäks aikaa koneelle häirihtemättä;)

    VastaaPoista
  2. Jotain kivoja valkosia röyhelöpaitoja ainaki oli :D:D Oli siel kuulemma jotain muutaki jotka äiti oli heti ottanu pinosta pois. Voisit tulla vaikka joku kaunis päivä vaikka sovittamaan niitä tai jotain (;

    VastaaPoista