maanantai 19. joulukuuta 2011

Laatikoita, laatikoita ja vielä vähän lisää laatikoita

Okei ei niitä laatikoita edes ole kuin pari. Vaikka sais olla jo kymmeniä kun huomenna pitäis muuttaa ja kaikki tavarat vielä pitkin huonetta! Nyt pitää oikeasti alkaa tsemppaamaan et jouluun mennessä olis muutto alta pois ja tavarat kutakuinkin järjestyksessä..

Huomaatte varmaan mun elämän tärkeysjärjestyksen; ensin kaverit, kone, ruoka, kirjat, vaatteet ja muu kiva, sitten vasta tylsät asiat, kuten pakkaaminen. Nytkin istun koneella vaikka pakatakkin vois..

Myöhemmin luvassa kuvia laatikkokasoista (sitten kunhan ensin saan ne tavarat laatikkoihin) ja uudesta huoneesta (kunhan sisustus saadaan kohdilleen). (;

6 kommenttia:

  1. Nyt tajuut miltä musta tuntuu, kun pitää suunnilleen muuttaa aina lomalle tullessa tai opistolle mennessä;p

    VastaaPoista
  2. Musta just muuttaminen on ihanaa ♥ Ku saan heittää kaiken turhan ja pääsee uuten huoneeseen laittaa tavarat kivasti :)

    VastaaPoista
  3. Oli se mustakin pari ekaa kertaa. Ja tykkään edelleen sisustaa sitä uutta huonetta, mut oon muuttanu elämässäni 8 kertaa, joista 4 ihan parin vuoden sisään.. Just kun on saanu tavarat järjestettyä niin pitää jo pakata. Ei kovin kivaa. Mut nykysestä talosta tuskin muutetaan ihan heti (paitsi mä kai ku pitäs lähteä johonkin opiskelemaan syksyllä) (:

    VastaaPoista
  4. Mäki oon muuttanu ihan sika paljon, asunu 3 paikka kunnalla. Täälläkin missä nyt asun ni oon muuttanu 5 kertaa ja kaikki 6 vuoden sisällä :))) Mut tykkään iitä vieläkin.

    VastaaPoista
  5. Muuttamisessa on hyvät ja huonot puolensa (; Hyviä on just noi mitä sä oot sanonutkin, huonoja taas mm. se että pitää tunkea mieletön kasa tavaraa johonkin pahvilaatikkoihin ja raahata ne uuteen taloon. Mulla ainakin sitä tavaraa on ihan liikaa, vaikka oon joka muuton yhteydessä heittänyt vaikka ja mitä menemään D: :D

    VastaaPoista