tiistai 27. joulukuuta 2011

Joululahjoja

Ei siitä jouluaatosta edes ole kuin 3 päivää, joten ei tää postaus nyt niiin myöhään tule :D Mitään kovin suurta  (järkkäriin, läppäriin, tms rinnastettavaa) en saanut, mutta huippulahjoja joka tapauksessa! Kaikesta en toki räpsinyt kuvia, mutta muutamasta kuitenkin.

Karkkia sain toki paljon enemmänkin kuin mitä kuvasta näkyy (mut ilmeisesti aiotaan lihottaa!), mutta koko lailla Fazer -painotteisia karkkipaketit kyllä oli. Ei sillä että valittaisin, on Fazer kuitenkin paras suklaamerkki (;

Kauniita saippuoita ym. Kuvassa näkyvät ei ainakaan mun nenään haissu juuri miltään, mutta sisko taas väittää että ne haisee liikaakin. Pitäis kysyä joltain kolmannelta osapuolelta vielä niin sais varmuuden asiaan :D Näiden lisäksi sain kaveriltani suklaashampoon, joka ei mahtunut kuvaan (kuvassa olevat on joulupukilta).

Kaverit lahjoivat mua tänä jouluna lähinnä pehmoleluilla. Oon ilmeisesti lapsenmielinen persoona (vaikka täytyy myöntää et noi on ihania!). Sääli vaan että vajaa kahden vuoden ikänen pikkusisko uhkaa omia lelut itelleen! Jättikokoinen violetti Angry Bird on Micen taidonnäyte. 

Äitin ja iskän lahjoittama tää hiustenkuivaaja. Tulee kyllä todellakin tarpeeseen! Kotona vielä menee kun voi lainata äitin kuivaajaa, mutta pulassa oon ollut joka kerta kun oon lähtenyt ilman porukoita johonkin!

Tää koripallo on mun oma lahja itelleni. Oli pakko ostaa kun löysin kirpparilta hintaan 4€! :D

Nuuskamuikkunen on Pikkumyyn lisäks mun ikisuosikki Muumilaakson asukkaista!

Tätä mä oon toivonu ehkä näistä esitellyistä tavaroista eniten! Mitä muuta potter-fani voi oikeastaan edes toivoa, kuin kirjaa joka sisältää kaiken kelmien kartasta Siriuksen sukupuuhun ja joulutanssiaisten ohjelmaan?

Siskon maalaama taulu. Ei oo vielä ehtinyt seinälle asti kun kaikki naulat on jossain hukassa (ja vasarat kyllä kans..).

1 kommentti:

  1. sain samanlaisen harry potter -kirjan 8) olinha sitte iha fiiliksis hahah

    VastaaPoista