maanantai 18. kesäkuuta 2012

Sä oot vuoden vanhempi - ja vuoden tyhmempi

Näin ihanat onnittelut sain pikkuveljeltäni tänä aamuna :D Synttärithän mulla tosiaan tänään on. Mä en osaa ajatella itseäni 16-vuotiaana, vaan ajattelen 14-vuotiaita itseni ikäisinä ja 17-vuotiaita jo ihan hirveen vanhoina joiden kanssa mulla ei oo mitään yhteistä vaikka todellisuudessa osa kavereistakin on jo sen ikäisiä.. Heh kohta mä olen jo mummo joka luulee olevansa parikymppinen. Toivottavasti hirveen moni tuttu ei oo sitä näkemässä, mun pitää ilmeisesti muuttaa ulkomaille.

Mutta joo, tällainen pikapäivitys taas vaihteeksi. Matkapäiväkirjaa kanoottivaellukselta saatte lukea kunhan kaveri palaa reissusta ja heittää sen vihkosen mulle. Sitä odotellessa alan taas postailla normaalisti.
Kuva on täältä.

8 kommenttia:

  1. Hyvää synttärii Lindalle :) ♥

    http://elamaniminun.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Olin tulossa kommentoimaan jotain kivaa usn blogiin kunnes tajusin et olin kommannut jo c:

    VastaaPoista
  3. toi matkapäiväkirja kuulostaa mielenkiintoselle!

    ☮ http://www.smokykisses.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toivon mukaan se sitä onkin! :D Pääsen julkaisemaan sen varmaan tässä parin päivän sisään (toivotaan ainakin!)

      Poista