perjantai 18. toukokuuta 2012

Kehu - vai onko?

Oon törmännyt viime aikoina useastikin erääseen kehuilmiöön, jota itse en edes osaa ottaa kehuna. Esimerkkinä vaikka se että tyyppi X on hyvä ranskassa. Ranskanmaikka kehuu, että on se hyvä kun edes joku tässä luokassa osaa ranskaa kun suurin osa on niin huonoja. Kehuiko vai haukkuiko kyseinen opettaja nyt? Jos olisitte toi tyyppi X, olisitteko iloisia saamastanne kehusta, vai pahoillanne niiden kaikkien muiden puolesta? Mä en ainakaan osaa iloita kehusta, jossa samalla haukutaan jotakuta muuta.

Kehuuko joku teistä lukijoista muita just noin, haukkumalla samalla jotain muuta henkilöä? Jos, niin miksi? Mua ihan tosissaan kiinnostais tietää, että onko sellanen teidän mielestänne aito kehu, vai vaan kiva tapa haukkua niitä muita kehun varjolla. Joku tosin saattaa tehdä noin ihan vahingossa, mutta sitten kannattaisi miettiä, että eikö voisi ainoastaan sanoa "Sä oot tosi hyvä piirtämään" ja nielaista sen "...toisin kuin noi muut" -kohdan. Uskon että jokainen pitää enemmän kehusta, jossa ei samalla haukuta muita.

Yhtä hyvällä meinigillä mennään ku nää tytöt tässä. Kuva on täältä.

4 kommenttia:

  1. Oon jo pitkään ihaillu sun tapaa kirjottaa. Oikeesti ite en varmaan koskaan ois tullu tätäkään ajatelleeks, ellen lukis sun blogia (: Sun blogitekstit on just semmosia mistä mä ite haaveilen kirjottavani. Asioista, jotka oikeesti antaa ajattelemisen aihetta (: Että kiitos ihan mahtavasta blogista, joka on erilainen kun muiden, mutta joka todellakin piristää mun päiviä siinä missä muidenkin ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos!! ♥ Mä oon tavoitellutkin sitä että edes osa mun postauksista sais ihmisiä ajattelemaan - mahtavaa etten ole tehnyt turhaa työtä! :D Mun päivää taas piristää tällaset ihanat kommentit (;

      Poista
  2. tää nyt ei sori liity tohon mut miten saat tosta hiirestä tollasen :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hain vaan netistä hakusanalla cursor ja sieltä löyty erilaisia vaihtoehtoja + ohjeet sen liittämiseen blogiin (:

      Poista