sunnuntai 7. huhtikuuta 2013

Welcome, spring!

Mä istuin eilen bussissa ja tajusin et toppatakissa tulee oikeesti kuuma! Ei voi muuta kuin todeta, että kevät on tullut, tai ainakin tekee tuloaan kovalla vauhdilla. Vihdoinkin.

Mä oon joskus melkeen epäillyt olevani oikeasti siili tai karhu tai vastaava, koska talvisin mua vaan väsyttää hirveesti ja mitä pidemmälle talvi kuluu, sitä vähemmän mä jaksan tehdä mitään. Mutta odottakaas vaan, kun tulee kevät! Se on mulle oikee piristysruiske, mä jaksan taas tehdä vaikka mitä ja fiiliskin on korkeella. :D

Kevät on mahtavaa aikaa. Aurinko paistaa lämpimästi, lumet sulaa ja saa vihdoinkin heittää paksut talvivaatteet johonkin tosi kauas ja kaivaa esiin keväisempiä vaatteita. Keväällä luonto alkaa heräilemään ja ensimmäiset kukatkin nostavat päänsä esiin. Nyt pääsee taas piknikille ja pyöräilemään ja keksimään kaikkea hauskaa, keväistä tekemistä!

Hyvää kevättä teillekkin! (:

8 kommenttia:

  1. Sul on kiva blogi ja toi tausta on ihana!♥

    VastaaPoista
  2. tykkään sun taustasta hirveen paljon! Ja oot tosi nätti ihminen ja osaat kirjoittaa sillain et itellä ainakin kiinnostusta riittää lukemiseen! Liityn lukijaksi ehdottomasti :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! <3 Ihana kuulla et joku tykkää lukee mun tekstejä, tää blogi kun painottuu just kirjottamiseen, kuvat on lähinnä piristykseks :D

      Poista